PELAN SIMPANAN DENGAN PENDIDIKAN TAKAFUL

Wednesday, November 2, 2011

[Exam Week]

Assalamualaikum . . .

Sudah lama rasanya tak update blog ini. Sejak kebelakangan nie, 2 bulan lepas. Hari-hariku terlalu padat,

walaupun status diriku masih digelar seorang 'pelajar', tetapi jadual harianku seperti 'orang bekerja'. Aku 

telah  memegang prinsip "rancanglah  untuk melakukan aktiviti pada hari esok, jika kamu 

melaksanakan perancanganmu itu, bermakna kamu telah berjaya. jika kamu tak, beerti kamu telah 

gagal" kata-kata aku terima daripada ayah daripada seorang kawanku di Kolej.kata-kata beliau sangat 

bermakna bagiku.dan kini aku telah setkan dalam mindaku bahawa aku tidak sia-siakan kehidupan sehariaku 

dengan aktiviti. Jika pada hari itu, jadualku kosong, aku akan cuba memenuhinya dengan melakukan aktiviti 

yang berfaedah..

Disini aku cuma ingin memberitahu bahawa pada 28oktober-15November, aku akan menghadapi 

peperiksaan akhir semester. aku harus tumpu dengan pembelajaran ku. Jadi, aku tak dapat men'update blog 

buat kali ini lagi...maaf kalian..

Ya Allah.berilah aku kekuatan untuk menghadapi peperiksaan akhir semester ini.. kali ni aku kurang 

persediaan..berilah kekuatan kepada hambamu ini...aminn..

No comments:

Post a Comment