PELAN SIMPANAN DENGAN PENDIDIKAN TAKAFUL

Friday, July 1, 2011

Back to HomeTown Kedah Darul Aman.

Assalamualaikum . . .


Kelmarin (Rabu-29062011) . Aku pulang ke Kampung Halamanku. Kampung Berapit, Sungai Petani , Kedah. Rindu gila dah berapa bulan th aku tak pulang. (sampai tak ingat) . Aku balik dengan Bas Transnasional.naik kt Hentian Puduraya.. Nak cerita skit la, waktu aku sampai ja kt Hentian Puduraya th dengan menaiki LRT turun kt Plaza Rakyat. Dalam kepala aku dah terfikir, mcm mana lah dengan pengubahsuian selama nie. aku harap-harap mcm Terminal Bersepadu Selatan-Bandar Tasik Selatan @ TBS. Sebab kalau korang gi TBS sana tuh, memang selesa habislah, dah macam kat Airport lagi, Tp kat sana tak dak Kapal Terbang ja.

....................................................................................................................................................................

Lawatanku ke Sekolah Rendah Al-Islah, Pinang Tunggal, Sungai Petani.

Aku mendapat pendidikan awal di Sekolah ni pada Tahun 1998-2003.(darjah 1-6) Banyak kenangan pahit dan manis telah ku tempuhi. Aku rasakan kenangan pahit lebih banyak dari kenangan manis. Itu tak perlu lah aku menulis disini. :P
Dahulunya Surau Kecil - Kini sudah Dinaik Taraf

Surau Al-Islah Selepas di Ubah Suai

Block (Dewan Peperiksaan) bersebelahan Surau

Student Hostel Al-Islah Bermain Sepak Takraw

Block Baru Al-Islah


Pintu Hadapan Pusat Pendidikan Al-Islah


SIgnboard lorong ke Pusat Pendidikan Al-Islah



No comments:

Post a Comment