PELAN SIMPANAN DENGAN PENDIDIKAN TAKAFUL

Tuesday, March 22, 2011

My sister Nazihah melahirkan anak perempuan sulungnya.


Date : 21032011
Time : 1300
Place : Hospital Ampang,Kuala Lumpur
Info : Salam. .  Pagi tadi, dalam pukul 11pagi, rasyid dapat message daripada no umi.katanya "Nazihah dlm wad, doktor cakap kena bedah sebab bayi dah berak dalam perut.". Rasyi terkejut dapat message nie.terus ja message dengan abg dollah.Abg dollah reply message,"Nazihah dah selamat bersalin diHospital Ampang.mai la". Waktu rasyid dapat message tuh tengah dalam kelas lagi.nanti lepas abeh kelas pukul 1230 ingat nak Run terus dari Gombak ke Ampang p melawat kak ah.Kebetulan plak kelas ade quiz,so buat cepat-cepat.Siap ja pkul 12 terus kuar kelas.Sempat singgah umah jap amik $$$ . and drive terus ke hospital ampang naik NAZA melalui lebuhraya DUKE.Alhamduillah..jalan tak jem.. Sampai ja kt hospital ampang,ALLAH permudahkan cepat jumpa parking and trus masuk hospital.naik lif tingkat 4,wad 4c(seperti yang abg dollah message).Sblum tuh sempat gak beli buah tangan untuk Kak ah.dapat la beli buah potong RM2.beli 3 jenis. sampai ja kat wad kak ah, kak ah dah tersenyum..:) bagi la salam kat kak ah. lepas ja bagi buah tangan kat dia, dia kata lapaq air..aku trus bergegas turun balik "G" p beli air botol..huhuh..sayang kakak lah katakan :P....lepas dh beli tuh bagi la kak ah minum puas2...dapat lah beli dua botol...yang bestnya,.buah potong aku beli 3. aku tanya kak ah,nak buah mana?? sebab aku beli buah pelam,jambu batu,dan jambu air..kak ah cakap nk jambu air..aku apa lagi,bedal lahh yang 2 lagi..hihihihiih... malu seh,,, beli untuk orang tapi aku makan..patient2 yang lain dh senyum tgk gelagat aku..huhuuh..lepas tuh,aku bual2 lah dengan kak ah..sampai lah pkul 2..waktu melawat pun dh tamat..aku minta diri kat kak ah,nk gerak dulu..aku cium tangan kak ah..kak ah ucap "terima kasih banyak2 lah sebab datang melawat aku"..aku kata "sama-sama" dan terus beredar keluar wad...di situ terukir senyuman di bibirku kerana telah melaksanakan satu tanggungjawab sebagai seorang adik...mudah-mudahan amalanku hari ini diterima oleh Allah...ameen...

Gambar-gambar : 
Hall At Ampang Hospital
Anak menakan ku yang ke-3
Level 4 , Wad 4c
Registration Card

Sleep
Sleep 2
Sleep 3
Cak !!! dah bangun dah ..
Comel sangat . macam muka mama dia (kak ah)
AKu sempat gak dukung =D

3 comments:

  1. Tahniah arrasyid dapat anak menakan baru!
    moga anak menakan jd solehah mcm hang jugak :)

    ReplyDelete
  2. esok dh besaq jd molek cam mak teh tauu :p

    ReplyDelete
  3. comelnye..hehe..ase xsbr lak nk tgu klhirn ank saudara yg ke-3

    ReplyDelete